30 Aralık 2013 Pazartesi

”İnsan alıştığı, güzel bulduğu, kendine yakın bulduğu yerlerden ayrılırken sanki vücudunun bir kısmını orada bırakıyormuş gibi üzülür…”

Sabahattin Ali

Hiç yorum yok: